En sån där go´ kväll.

Jag är nyyybadad. Hundra procent mysigt. Gottar mig i soffan med varma mjukiskläder och bara är. Hur skönt är inte det på en skala? Hur ska jag klara mig utan Ninas badkar sen? Jag älskar att bada badkar och jag ångrar faktiskt att jag sa upp min fina lägenhet i Olofström. Den var ju så fin. Men å andra sidan hade jag kanske inte fått upptäcka världens bästa jobb, och träffat så många härliga Smålänningar. Hör ni hur filosofisk jag är ikväll? Som sagt: Mys! Så, lägenheten gör inte så mycket ändå, jag kan fixa en ny efter nyår, med badkar. Och badankor. Då blir jag nöjd.

Nu ska jag mysa vidare med flickorna i soffan. Lite te senare hade ju inte varit fel. Läser du det Nina? Du sitter liksom närmast och kokar godast vatten. Vi hörs imorgon. Då ska jag frossa i mig en massa god mat på julbordet med jobbet.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0