Hunnit mycket redan.

God morgon!

Jag är nyduschad, nypåklädd, nykaffedrucken, nysminkad och nyhårtoppsklippt.  Jag har även hunnit fira lillebror på hans sjuttonårsdag idag. Jag sa åt honom att han faktiskt såg ut som sjutton.

Nu ska jag strax köra lillasyster till skolan, sedan ska jag köpa mig några nybakade frallor att ha till frukost och sedan packa. För idag är det Småland som gäller igen. Ett kvällspass skall avklaras. Jag har räknat ut att jag ska till jobbet tretton gånger till, sedan slutar jag. Helt otroligt vad tiden går fort. Jag skulle ju bara stanna till först augusti, sedan oktober men än är jag kvar ändå.

Nej, nu svävade jag ut. Dags att bege sig. Ha en bra dag, säger jag.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 09:24:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0