I will survive!

Lurad blev jag, då jag trodde att jag sms-bloggade igår. Tjii fick jag, för nu ser jag att här är det ju tomt. Jag har ju bytt nummer, och det kopplade jag till bloggen, men uppenbarligen ville inte tekniken som jag. Men, ni kan andas ut, inget allvarligt hände ju.

Jag kan avslöja att nästa onsdag så ska jag kolla på ny lägenhet. Spännande! Den såg fin ut på bilderna, men man vet ju faktiskt inte hur den ser ut i verkligheten. Dessa vidvinkelkameror menar jag. Tänk om jag hade dragit ett med tekniken. Vilken fantastisk värld jag levt i, i så fall. En helt ny värld liksom. Men jag överlever ju det jag lever nu med. Pjuh.

Idag är jag ensam hemma hos Nina. Sååå skööönt. Missförstå mig inte, Nina men gud så skönt det är när det är tyst. Helt tyst. Och när jag var ensam senast, ja det minns jag inte ens (förutom när jag kör bil då). Det är faktiskt himla skönt att ibland vara ensam. En liten stund så där. Jag tänkte tagit mig ett bad men så blev det inte. Angelika ringde och vi pratade 1 & ½ timme. Sedan började 2 & ½ män, därefter Ung & Bortskämd och nu drog jag fram datorn. Och dessutom orkar jag inte bada längre. Då somnar jag säkerligen, sen drunknar jag där. Och det vill jag ju inte. Som rubriken: I will survive.

Är det någon av mina vänner som inte fått mitt nya nummer förresten? Hör av er, det gamla fungerar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0