Jag ska bli mamma!

Kan året börja bättre än med den här nyheten? Nej, det kan det inte. Jag och Mika ska bli föräldrar! Om det blir som beräknat (än så länge) så kommer vi få en midsommarbebis. Hur häftigt är inte det på en skala då? Året som kommer, kommer bli så spännande, fantastiskt och definitivt kommer året absolut inte bli som något annat år jag någonsin upplevt! Detta ser vi fram emot, och äntligen kan jag få dela nyheten med er, och ni ska få följa mina turer, både upp och ner.

Gott nytt år, folks!

Den blivande mamman och hennes sork!


(V16+0)


Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det underbart! Jag bara bubblar av glädje!

2011-01-01 @ 01:12:36
Postat av: Saara

Grattis! Det kommer definitivt inte bli ett år som liknar något tidigare.. ;) kram

2011-01-01 @ 02:51:54
URL: http://missdiff.blogg.se/
Postat av: Laila

Grattis :), nu har du ett helt nytt liv att se fram emot. Både underbart och hemskt om vartannat. Det blir aldrig som man tror men ändå kan man inte tänka sej att livet skulle kunnat bli annorlunda. Hälsa din mamma att mormor ÄR speciellt att bli, jag trodde inte på det. Kramar från Laila o hela familjen. Ha det toppen :)

2011-01-01 @ 10:01:04
Postat av: Emmy

Du är sååååå fin! :D tänk redan v16...vad tiden går fort! hihi

2011-01-01 @ 13:21:04
Postat av: Natta

och jag ska bli moster (på lite avigt håll) :D:D

Iiii :D

Anna jag säger bara, vad var de jag sa?? ^^ <3

2011-01-03 @ 00:24:19
Postat av: jenna

Stort Grattis Anna =) Hoppas du mår bra och att allt går bra =) Kram

2011-01-30 @ 11:02:48
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0