Julit värre.

Idag har jag och mamma varit i Kristanstad och julshoppat. Mitt möte blev av idag (det som förra gången inte blev av, då jag var så himla sur över det, läs HÄR). Det var det häftigaste möte jag någonsin varit på kan jag säga. Så himla roligt att det nu blev av. Efter mötet julshoppade vi. En massa julklappar. Så nu är allt nästan fixat. Några få som ska fixas imorgon, men det vet jag vilka det är.

Lägenhetskoll idag också, och det verkar som att den blir vår. Dessutom (om nu allt går som det ska) redan i februari. Det ni! Nu börjar det ordna upp sig här.

Lillsyster bakar lussekatter nu, Prosit undrar när den andre katten, den inne i ugnen, vill komma ut och leka med honom (hans spegelbild alltså), mamma slår in paket och jag bara skrattar åt allt. Jag är med andra ord helt övertrött, men det får man vara så här i jultider.

Nu ska jag fortsätta mysa med familjen. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jenny

:D aw, det tackar hon så hemskt för : )

2010-12-23 @ 11:26:52
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0