Sånt som alla vill veta. Eller?

Okej, jag vet. Jag har vunnit priset i världens kassaste uppdatering. Men ibland finns inget vettigt att skriva. Ärligt. Vad vill ni veta? Att polisen stoppade mig idag (IGEN)? Att jag är så spänd för att titta på lägenhet om exakt en vecka? Att jag vann en aktion på Tradera? Att min nya Iphone 4 är underbar? Att jag börjar få ångest för att jag slutar jobba på tisdag? Även fast det ska bli skönt. Ambivalent i all ära. Vill ni veta att jag och Nina är förkylda bägge två och svettar ner hela sängen om natten? Idag har jag egentid som spenderats i badet. Vill ni också veta att jag idag kom underfund med att torra mackor/frallor smakar tusen gånger godare om man dränker dem i smör? Jag tycker också att oboy är till för att ätas. Inte drickas. Värt att nämna.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa min underbara bok "Dyngkåt och hur helig som helst". Fantastisk bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0