Uppmaningar hit och dit.

Mamma undrar om det är någon som vill ha kattungar. "Lägg ut på bloggen nu! Vi måste bli av med dem innan de kommer till världen" -löd uppmaningen. (De kommer när som helst alltså).

Nästa uppmaning var från lillebror: "Lägg ut vår nya hemsida på nätet!". (FINNES HÄR)*

Förstår ni nu att det är ansträngande att ha en blogg. Alla vill bestämma vad jag ska skriva och vad jag inte får skriva. Så egentligen är det ju inte min egen blogg. Men okej, för den här gången då. Jag hade ändå inget bättre attt skriva.

*Jag tar inte under några som helst omständigheter ansvar för vad deras hemsida gör och inte gör. Jag är helt oberoende av allt och fattar inte alls vad det är för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0