Nu börjar det snart, det nya livet.

Nu har jag äntligen köpt en kattlucka till lille Prosit, så kan han bo hos mamma utan bekymmer. När familjen jobbar och är i skolan, så kan han alltid gå in i källaren för att söka skydd blåsiga dagar.

Om allt går som planerat går mitt flyttlass, från Hamra till Olofström, på torsdag. Så nu känns det som om jag börja leva lite nytt. Jag har en plan liksom.

Min mobil är avstängd för att jag försöker isolera mig från omvärlden. Det finns många dumma människor, som också lyckats knäcka mig (strongt jobbat, för det är inte många som lyckas med det), men snart är jag stark nog att sätta igång den igen. Snart är jag nog också redo att visa min nya blogg för andra också. Det kommer, det kommer. Här vill jag inte älta det som varit utan se in i framtiden (lite omöjligt, men en fantasi-framtid kan man alltid se in i).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0