Surare än en citron.

Sur jag blir. Idag har jag slösat en semesterdag på ett viktigt möte, som nu tydligen inte blir av. För, de jag ska till, har "dubbelbokat". Det är ju kul att de ser det samma dag som mötet ska ske. Ingen framförhållning? Det känns ju inte så professionellt. En semesterdag slösad och som det ser ut nu så måste jag slösa många fler flextimmar i stället och missa julbordet med mitt jobb. Jag tycker inte detta är okej.

Det är väl klart att alla kan göra fel och dubbelboka, men att se det samma dag som det ska ske? Om jag inte varit tillgänglig nu på förmiddagen så att de inte fått tag i mig, hur skulle de gjort då? Om jag gått dit och satt mig klockan ett, skulle de bara skickat hem mig då? Två timmars resa, jippie.

Nu känns det som om karma ligger bakom det igen. Jag bara nämnde för er igår att jag skulle på ett möte, inte ens vad det gäller, och då ser karma till att det inte blir av. Gaah, vad sur jag blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0