Ang. min bilnyckel.

Angående nedan inlägg (om min nyckel) kom frågan upp varför jag inte sätter den på min "vanliga" nyckelknippa. Sanningen är att jag har en till nyckelknippa, men jag får liksom inte dit bilnycklen på den. Dessutom använder jag nästan aldrig de andra två. Den ena går till Nina, den andra till mamma och de ser alltid till att det är öppet när jag kommer. Så, det är i princip bara bilnycklen jag använder. Fler har jag ju inte, därför pyntade jag den. Dessutom blev den fin tycker jag och det blir lättare att hitta den (inbillar jag mig).


Kommentarer
Postat av: Linus

skaffa nyckelring modell mjukisdjur, om du tröttnar på nuvarande pyntning..:)

2010-10-21 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0