Biltid.

God morgon.

Igår spenderade jag mesta tiden i bilen. En runda till Hässleholm (två timmar, tur och retur), en runda till Bjäraryd (45 minuter, tur och retur) för att hämta hem lillebror och därefter en runda till Gustavstorp (45 minuter, tur och retur) och allt detta efter klockan tre i eftermiddags. Så, idag vill jag inte sätta mig mer än nödvändigt i bilen. Men efter Melodikrysset ska vi köra och se om bilprovningen har öppet. De har ju öppet en lördag i månaden. Men va bra att det står på internet vilken lördag det är. Och tur att de i Olofström har ett telefonnummer dit. Det där var ironi. De har inget telefonnummer och det står inte vilken lördag det är. Smart tänkt. Vi ska i alla fall dit och kolla, och ifall de har öppet ska vi se om vi kan få besiktiga rosa faran. Jag behöver den. Eftersom ägaren till bilen jag har nu behöver sin. Nu blev det jobbigt.

Sen ska vi handla lite kattmat och godis. Och jag ska försöka träffa Angelika idag med. Det är aldrig fel.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0