God mat ikväll då.

Nu är jag tillbaka ifrån Mullsjö. Kom för ett tag sedan, men har ju kollat läget på Facebook och lite andra sidor. Nina springer runt för fullt och städar och lagar mat. Jag gömde mig i sovrummet med datorn för att inte vara i vägen. Känns som det säkrare valet. Ingen idé att fråga om hon vill ha hjälp. Dels gör jag säkert fel och dels brukar Nina vilja göra det själv.

Nåja, ikväll blir det god mat (kräftsoppa som förrätt har jag luskat fram), antagligen någon öl och trevligt sällskap. Trött är jag och är inte sugen på någon "hård" kväll. En lugn och sansad känns helt okej för min del. Känner mig fortfarande trött sedan gårdagen. Men men, jag hade trevligt i alla fall och det är huvudsaken.

Ska lägga in en bild på två häxor som vistas i lägenheten lite senare. Så kika in sen så ska ni få se på något läskigt.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0