Jag vill så GÄRNA!

God morgon, eller förmiddag om ni så vill.

Idag fick jag lite sovmorgon. Hann säga hejdå till barnen innan de gick till skolan och jag har släpat mig in i duschen och ur den igen, så nu är jag äntligen ren. Kände mig lite skabbig innan. Jag funderar och funderar. Det finns ännu ett hus jag vill ha. Så himla gärna. I ett fint område, inte så dyrt och precis lagom till mig och Prosit. De säger att om man verkligen, verkligen vill något så fixar man det, men hur? Den enda lösningen jag ser, är ett fast jobb, eller finns det någon annan lösning? Bluestep finns alltid, men det hade känts skönt att veta att jag har en fast inkomst. Det är liksom inte bara lånet man behöver betala när man har hus. Jag vet. Men jag vill så in i bomben mycket. Har ni något förslag? Träffa en rik man eller något kanske? Var finns han i så fall?


Kommentarer
Postat av: luffi

Hejsan!



Allt bra med dig idag!? Kram

2010-10-20 @ 10:09:01
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-20 @ 10:15:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0