Kass sömn inatt.

Morr'n.

Här sitter jag i mörkret och försöker hitta rätt tangenter. Det är inte det lättaste må jag säga. Och jag vill inte tända, för då väcker jag kanske Nina. Om jag inte redan har lyckats med det vill säga.

Inatt har jag inte sovit bra. Mardrömmar och orolighet. Jag drömde att hjärtat skenade igen, men jag är inte säker på om det var en dröm eller om det faktiskt gjorde det. Jag vaknade med en puls som heter duga och svettig som en gris var jag. Jag är aldrig svettig annars, jag är en kallblodig människa (tolka bokstavligen). Dessutom har jag vaknat en gång i timmen sen klockan tre inatt. Sånt är så himla jobbigt, särskilt när man inte kan somna om. Hinner precis somna, så vaknar man igen. Halsen har jag ont i och nacken har fått ligga fel. Så det är ingen bra start på dagen. Men när Prosit har skrivit sitt morron-mess och skriver att allt gått bra inatt, då kommer jag ändå vara nöjd, för det är det som betyder mest just nu.

Jobbet väntar hör'ni. Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0