På bättringsvägen?

God morgon.

Jag tror att jag är på bättringsvägen. Jag är fortfarande tjock i halsen och har ont, men inte lika ont som igår. Bihålorna har lugnat sig lite. Nacken gör inte heller lika ont. Men jag vågar inte skrika jippie förtidigt. Då smäller det tillbaka, det vet jag ju. Men vi kan ju hoppas att detta är ett steg mot rätt riktning. Jag har sovit bättre i natt, om än inte särskilt bra. Men jag har i alla fall fått i mig kaffe idag, det kunde jag ju inte på hela dagen igår. Inte undra på att jag hade huvudvärk igår kväll.

Nu är det frukostdags, och sedan ska jag se vad jag orkar med. Om jag orkar köra ner till mamma idag eller inte. Jag saknar Prosit, så jag ska göra mitt bästa, men vi får se vad kroppen tillåter. Igår var det ju en ansträngning att bara duscha så...

Vi hörs senare idag. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0