Ny dator.

Gaaah. Min dator har fått flippspel! Nej, inte flippspel, men den har fått spel. Inte spel som man kan spela, nej det har fått speeel. Det är glapp någonstans och hela skärmen blir vit och det syns ingenting. Help me please. Antagligen gäller inte garantin eftersom det är en stor spricka i skärmen. Ja, jag har ett ganska hektiskt humör. Därför måste jag hitta en ny. Jag har hittat världens finaste dator, som jag förmodligen kommer att köpa nu, men jag måste ju rådfråga med lillebror först. Jag kan ingenting om datorer, men det är i alla fall fin. Ja, när det gäller datorer, bilar och mobiler så går jag efter utseende. Jag har av egen erfarenhet kommit på att det inte alltid är så bra. Det är bättre att rådfråga med lillebror, men det står på onoff's hemsida att den är bäst. Skriver de det bara för att sälja?

Den är i alla fall fin, så jag vill ha den. Jag får tag i lillebror först vid åtta ikväll, ska jag behöva vänta så länge? Som sagt, gaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0