Prosit mår inte alls bra.

Prosit är inte alls bra. Han har fruktansvärda smärtor och metadon plus morfin har satts in, men han mår inte bra. Jag och veterinären kom överens om att ge det till imorgon. Är det inte bättre då, kommer det antagligen inte bli bättre. Fy så hemskt allt är nu. Jag ska i alla fall åka ner till honom imorgon kväll. Men så ledsen är jag. Och jag ska sätta mig i en bil och köra. Hur ska detta gå? Jag vill verkligen inte att han ska lida, men han är ju ung och stark, alldeles för tidigt att lämna mig. Jag ska sätta mig i bilen nu och tänka igenom allt. Vi hörs någon gång. Vi får se när...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag håller tummarna HÅRT!!!!

2010-09-30 @ 14:32:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Natta

det ordnar sig säker anna.

Hoppas prosit blir bättre :) <3

Kramar och pussar till er båda <3

2010-10-01 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0