Emmy & Jag igår.

Igår var Emmy här och hälsade på. Och så glad jag blir av sådana överraskningar! Jag bara måste bli bättre på att komma ihåg min kamera. Eller jag har den alltid med mig, men missar den där lilla detaljen, att trycka på on-knappen och sedan på fotoknappen. Det är lite synd. Ska skärpa mig!

Vi gick en lång runda, Emmy och jag. Kan ni tänka er? Jag på promenad! Det är inte varje dag. Och det var inte sork heller van vid kan jag ju tillägga. Det märks även nu att kroppen börjar förbereda sig inför förlossning. Den där förlossning som jag inte tänker på mer än jag måste. Om andra har klarat det borde ju jag också göra det, eller?

Nåja, vi hade en himla mycket tjejsnack, sånt jag älskar, och det var så roligt att se henne igen. Dricka kaffe och snacka hela kvällen med en nära vän, det är inte mycket som slår det!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0