Huvudvärk.

Vilken huvudvärk jag har idag. Den vill icke släppa. Den har dock blivit en aning lindrigare nu. Förmodligen efter lunchen. Kaffe tänkte jag skulle vara en mekanism som kan kriga bort huvudvärken också, så det får det bli nu.

Jag kan inte förstå varför jag har sån huvudvärk, men förmodligen eftersom det är en himla massa tankar som svävar omkring i mitt huvud. Men det är väl ett vanligt symptom hos gravida, att de har många tankar alltså. Inte att de har huvudvärk. Jag brukar då inte ha huvudvärk, men en miljon tankar, det finns alltid hos mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna vännen har koll du på att du inte går med huvudvärken allt för länge. det är tecken på havanskapsförgiftning. jag ahde så jag ahde megrän.

Har uppsikt....

MVH

Jenny

2011-04-14 @ 16:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0