Ska jag, eller ska jag inte?

Jag kom förbi det där åbäket med rosa faran. Eller ja, den stora lastbilen blev rädd för min bil så den flyttade på sig. Så jag kom hem i rättan tid för lunch med mamma.

Nu har vi varit och handlat lite, jag och mamma. Och så nu blir'ä kaffe. Trött är jag, men funderar ändå på att färga håret: Varsågoda! Ge mig en predikan om att man inte ska göra sånt som gravid. Det är mycket man inte får göra som gravid, vet ni. En himla mycket alltså. Jag är van vid både predikningar om hur farligt allt är och hur lite allt  påverkar fostret. Allt-i-ett liksom. Många olika förklaringar. Men har ni en åsikt, så varsågoda och skriv den. Jag har min egen åsikt att utgå ifrån.

Så, nu fick jag det ur mig. Hormonerna är lite ur balans idag känner jag, men vi mår bra ändå. Ikväll är det Desperate Housewives, ju.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: heidi

öhh ska man inte kunna färga håret som gravid???

har din BM sagt det elr?

2011-04-05 @ 18:44:34
URL: http://enheidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0