Utflykt i Malmö!

Gissa vad jag har gjort idag? Att döma av rubriken så har staden Malmö blivit besökt. Och många dess pengar har slösats. Ja, inte mina. Hur mycket får man för 45 kronor, liksom? Nej, pappa och Eva (hans fru) har storshoppat till sork! Jag har fått mammakläder.

En fika hos systeryster och kikat på hennes lägenhet har vi också hunnit med. Bor ju på perfekta stället i Malmö!

Men först var vi på loppis och hittade flera stycken pyjamasar, bodys, mössor, två par mammajeans och allt för endast 350 svenska riksdaler. Det ni!

Sedan har vi varit på HM, IKEA, Kicks, Baby land osv. Tror ni jag är trött nu? Tja, inte överdrivet faktiskt. De där järntabletterna som jag äter (varannan dag) verkar ge resultat. Kan undra vad det egentligen är i dem. Nu är jag mer hungrig istället. Så, grillen ska tändas, jag ska sätta mig i hammocken och sedan ska vi gå igenom dagens alla inköp. Då ska jag även ta kort så ni också får se.

Tjingeling!

Lycklig, tacksam och himla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0