Sooovaaa.

Nu är det strax läggdags. Kvällen spenderades hemma hos mamma och katterna. Mys i hög grad. Imorgon blir en aktiv dag. Sista målningen av tre väggar i hallen, städa undan lite, Elin kommer med sockerkaka och sedan ska jag fika, eller laga mat, med två vänner som jag inte sett på typ, aah, hundra år. Sååå trevlig dag kommer det blir. Hela veckan kommer bli mys förövrigt. Berättar mer imorgon. Dessutom måste jag ringa försäkringsbolaget (eftersom vaktmästaren inte var på plats idag) och beställa besiktning. Så kommer min dag att se ut imorgon, men även om jag har mycket att göra så kommer vi att höras ändå. Det ska jag se till.

Nattinatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0