Var är solen och värmen?

Hoho? Var är solen? Sooolen? Komsi, komsi. Soooleeeen. Nähä, nej, nej. Göm dig bakom molnen då. Tänk inte på mig. Du kan väl också ha en dålig dag kanske. Hoppas min blir bra i så fall.

Idag har jag inget planerat. Funderar på att städa upp lite. Kolla mailen naturligtvis och förhoppningsvis fått svar från både A-kassan och CSN. Ikväll, när finnen är på träning, tänkte jag ta mig ett långt skönt bad (om jag står ut med stanken från mig själv till dess). Kanske besiktningsmannen kommer idag också. Jag avskyr att vänta när man inte vet hur länge man ska vänta. Hade jag vetat när han (eller hon) kommer hade det varit enklare att koppla av. Då gör det inget om man luktar illa liksom. Sen vill jag ju såklart att köket ska bli användbart snart.

Men, nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hallå där!

Ja, det är många som jag tappat, inte med mening, men en dag var min gamla server och bloggnamn nerlagt : ( företgate jag hade min domän hos hade gått i konkurs. ( fick jag läsa om i efterhand )

: (



Glad to have you back! :) Kram

2011-02-24 @ 10:41:30
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: floosan

Jag har också testat allt inget funkar. Jäkla sol, dags och komma nu och ta med lite värme.

2011-02-24 @ 14:11:27
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0