Zoombie.

Så, nu är melodikrysset löst. De sovande nätterna blir mer och mer sömnlösa för varje dygn. Höger sida går inte att ligga på, ryggen går en liten stund och vänster sida en lite längre stund (magen tänker jag inte ens förklara). Men detta eviga vaknande och ändrande av sovställning kan möjligt leda mig till galenhet.

Klockan fyra var vi uppe idag. Det gick inte längre. Somnade om i soffan en stund men jag kommer vara sååå trött ikväll. Men jag antar att detta hör till graviditet.

Nåja, nu ska jag hem till lägenheten (efter att ha vistas hos mamma) och pyssla och dona. I eftermiddag ska jag träffa bebis. Så mysigt! Alle och Mackan får förmodligen anstränga sig genom övertalning för att få tillbaka sin lilla Molly sen. På bilderna är hon ju bara sååå fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du ska inte ligga på rygg Anna, kan få svårt att andas då ju. Men ta en kudde på vardera sida om kroppen så kanske det känns bättre när du sover. Kraaaam

2011-02-19 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0