2 styck minipc till salu.





En liten defekt på Samsungen, men ingen skada på hårddisken.

Här är mina minpc. Den till vänster är en Samsung och det till höger en Azus. Be mig inte skriva ut hela deras namn. I såfall får jag leta i mina lådor. Det kan ta tid. Men allt för er mina kära läsare. Samsungen begär jag 1000 kronor för och Azusen 3500.

Samsungen köpte jag för ca två år sedan. Den fungerar utmärkt förutom att den glappar lite i skärmen, men petar man på den kommer bilden tillbaka.

Azusen köptes för knappt fyra månader sedan, använd ca tre månader. Fungerar utmärkt.

Orderbekräftelse har jag på den senaste men dock har jag slarvat bort kvittot för Samsungen. Ärlighet varar längst. Är ni intresserade så ta kontakt.

Jag säljer dem pga av svartsjuka på lillasysters nya. Jag vill köpa en ny lite större helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0