Andfådd till max.

Jag bär inte så mycket nu för tiden för att rädda min stackars rygg. Jag undviker allt som har med ordet "lyft" att göra. Dock gjorde jag ett undantag idag då jag bar upp min mikrovågsugn från källaren. Ryggen klarade det bra (som det känns än så länge) men förstår ni hur andfådd jag är? Helt makalöst. Jag har knappt fått luft på fem minuter. Och jag skyller lite på min BH. Den spänner sig runt mina lungor, så att säga. Och jag är en människa med livsfilosofin: Lyssna på din kropp. Så, nu tänker jag ta det extra lugnt. Även om det är flytt på G. Tur det finns starka karlar runt om kring mig.
I VM gör många sportfånar bra ifrån sig. Denna kicka visar hur man gör bra i från sig i soffan med en påse Kinapuffar.


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Du där med andfåddhet känner jag igen, ojoj man kan inte göra något utan att bli andfådd så du gör helt rätt i att vila & låta de starka karlarna flytta grejer :)

Skulle jag med gjort :)



Jag tycker också det är irriterande med mina lovehandles, ingenting passar som det ska!

& det där med jobbet, hmm ja nästa gång jag ska ha sem då ska jag hänga upp en stor lapp så alla ser det :)



Kram på dig & sorken

2011-02-01 @ 00:38:06
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0