Måste ringa farbror doktor.

God morgon.

Idag måste jag ringa doktorn för att... ja egentligen vet jag inte. För att jag ska tala om hur ont jag har i min stackars rygg/ ben och hur lite sömn jag får. Sen ska han nicka och svara på det. Men hur svarar man på det? Det är ju ett konstaterande. Nåja, vi får väl se hur det slutar. Men det är så jobbigt att ringa. Eller, inte jobbigt, men omständigt i alla fall. Men jag ska. Jag ska bara vakna lite. Lite kaffe och frukost, sen så.

Vi hörs senare, så ska jag berätta vad som händer i mitt liv. Just nu vet jag ingenting, förän jag får snacka med doktorn för det är han som då bestämmer min framtid.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0