Förhasta icke!

Så fort jag mår lite konstigt. Ja, konstigt, svårt att förklara. När man inte mår illa men känner kroppens obalans liksom så kastar jag mig över idén att sork är på väg.

"Kom igen nu då, gör ont!"... Känner efter.... "Men gör ont då!!"... Känner efter... "Varför gör det inte ont?!"... "Jo, men lite ont gör det allt"...."Eller?"... KOM IGEN! SÄTT IGÅNG! SMÄRTA, TACK!


Men icke. Ingen sork. Ingen smärta.

Igår kväll mådde jag konstigt. Men ingen sork idag. Jag tackar mina vänner som hjälper till med att tänka åt mig. -Jag mådde förmodligen konstigt eftersom det var en så intensiv dag (tandläkarbesök, Kristianstad, fyra timmars sällskapsspel osv). Varför slog aldrig den tanken mig? -Att det kanske var därför jag mådde konstigt. Idag mår jag bra i alla fall. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Lillebror(S)

Känner att du är ganska ivrig inför vad som kommer hända :) Ingen mening att stressa eller hoppas att det ska gå snabbare, huvudsaken är väl att det händer, eller? :)

2011-06-16 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0