Mamma har köpt ny cykel idag. Snygg va? Vi...

img_4168 (MMS)

Mamma har köpt ny cykel idag. Snygg va? Vi var i Kristianstad (och nej, ingen sork än tyvärr)  och handlade. Inte jag. I'm broke! Men syster, bror och mamma hade ärenden och jag tyckte det skulle vara roligare att följa med dit än att bara sitta hemma och sitta. Vad jag inte hade räknat med var denna enorma trötthet som lyckas slå mig i tid och otid. Nåja, jag kom hem och sov en stund, så nu är jag lite mer människa igen. Härliga Smålänningar var på besök i förmiddags också så dagen har flutit på bra tycker jag. Strax blir det soffhäng med la familla! Nytt choklad skall testas. Nytt för mig i alla fall. Jag ska fota och visa er sen. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0