Perfekt dag!

Nej. Nu får det nog vara bra. Nu ska jag fixa ny blogg. Internet har varit nere här hemma och jag har bloggat via telefonen men det fungerar ju inte. Så nu lämnar jag snart blogg.se. Jag har redan hittat ny plats och när jag fixat allt där, så ska jag ge er adressen dit. Ska se om jag får dit denna blogg också, så inget försvinner. Men det får vi se hur det går med.

Idag har det i alla fall varit en perfekt dag. IGEN. Linda och Peter har varit här. De kom till Sweden Rock igår, så Peter däckade i min soffa och Linda fixade min bil. ÄNTLIGEN låter den som den ska. Att det ska behövas en tjej till det, alltså. Men så nöjd jag är. -De kom hit med frukost. Snacka om lyxliv för mig.

Men nu ska jag se vad jag kan göra på den nya bloggen, så den blir redo att användas snart, så hörs vi när vi hörs. Som sagt är internet inte pålitligt här. (På den nya bloggen kan man blogga via telefonen)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0