Aoutch!

Oj, vad det sparkas i min mage. Nog för att det är mysigt, men min ena lunga och mitt ena revben tycker inte att det är lika mysigt. Det börjar bli jobbigt att böja sig ner (framför allt när skorna ska på, och definitivt när det skall tvättas), jag kan inte sitta för länge, för då värker lungan och efter ett tag säger också revbenet till, så det är bara att försöka vända och vrida sig.

Ska det vara så här resten av graviditeten? Eller är det bara en liten svacka? Jag känner mig ganska otymplig, men annars mår jag bra!

Att sork sparkar så mycket torde vara för att h*n är uppspelt inför "mosters" musikalpremiär. Det är nämligen jag också. Kameran kommer att gå varm, det kan jag lova.

Nu ska här göras lite kaffe, fjäskas för lillebror (så kanske jag slipper ta ut den sista tvätten) och sedan invänta våran moder.

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin och mysig blogg! Kika gärna in på min blogg och checka min nya design, hoppas att du gillar den? Ha det bra, kramar mallan

2011-03-25 @ 22:10:11
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0