Dunderförkylningen Arne.

Gaaah. Vill inte, vill inte, vill inte. Jag har rykt på dunderförkylningen Arne. Nej, nej, nej. Inte nu. Om det nu är så att bebisar i magen oftast inte blir allergiska mot det mamman äter, så kommer i alla fall min bebis att vara antiallergisk mot menthol. Mitt nässpray används flitigt. Jag vill inte, men har inget annat val om jag vill ha en uns gnutta syre.

I alla fall. Jag ger det några timmar till, sedan får jag se hur dagen artar sig. Vill ju inte köra hem denna helg när jag är i Småland, men i värsta fall blir det så. Ingen som vill umgås med mig om jag snorar hela tiden. Det är ju bara så äckligt. Nåja, jag hör av er, till er mina vänner som drabbas, senare under förmiddagen. Vill inte väcka er nu, och hoppas innerligt att någon form av mirakel inträffar så att jag kan få träffa alla...

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch då, krya på dig!!



ja verkligen en myskväll.

2011-03-12 @ 12:59:04
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0