Hårdrocksargkastarsug.

Vaken, frukosten i magen, kaffe i koppen och lite TV just nu. Har varit en vaken natt. Inte kunnat sova speciellt mycket. Antagligen drömde jag något inte så kul. Jag vaknade och var så arg. Ni vet så där djuriskt arg. Om jag inte haft begränsningar så hade jag kastat ut TV:in från balkongen, genom fönstret, rivit ner allt och bara skrikit. Av ingen anledning. Inte mer än att jag kände mig så arg. Just då hade jag velat vara hårdrockare på hotell, för så gör ju dem har jag hört. Men inatt valde jag att inte tillgodose mina behov.

Nu har jag dock lugnat ner mig. Bara så himla trött. Men kaffet ska ner, sen in i duschen och sedan kanske jag vaknar till liv igen. Senare kommer Sabina och vi ska fika. Hon har gjort kladdkaka till mig, jag fixade grädde. Ni vet den på flaska. Himla enkelt liksom. Men, chopp chopp. Dags att börja dagen med dusch, disk och annat plock, fikapaus, sedan tvätta. Vilken kul dag.

Men imorgon sticker jag på semester! Japp, det stämmer. Till Småland. Ska bli så underbart!

Kommentarer
Postat av: heidi

Den känslan är ta mej fan inte roligt.. hur är det annans med dig??. hoppas att allt är bra med dig...

2011-03-10 @ 15:44:35
URL: http://enheidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0