Hektiskt idag.

Ni får bilder på köket imorgon istället. Förstår ni hur trött jag är nu? Jag har målat köket två gånger idag, städat, betalat vissa räkningar, handlat och valt tapet till sork (jag och Mika var dessutom överens, det ni!).

Nu ligger både jag och Mika i soffan. Utslagna. Snart ska vi bege oss till svärmor för att få lite mat. Så slipper vi laga ikväll. Skönt!

Både svärmor och mamma har varit här och fikat också. Mamma tog med sig alla mina jeans. Jag kan ju inte använda dem, men si det kan hon, minsann. Lillasyster också för den delen.

Nåja, möjligtvis hörs vi senare. Klockan 21.00 är det Lyxfällan som gäller. Vilket stolpskott som ska vara med ikväll. Enligt reklamen i alla fall. Vi får väl se sen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0