Helg - folket (nästan) lediga!

Ååååh! Underbara fredag. Fredag, fredag, fredag. Även att jag är arbetslös och saknar en massa hobbies så har jag ändå lyckats komma in i rutinen: helg. Fredagar betyder att folk, som jobbar och får lön, slutar tidigare och kan sedan umgås med mig. Jag gillar detta faktum mycket. Jag slipper att vara ensam så länge.

Denna helg kanske det händer en massa saker, eller ingenting alls. Vi har mycket som vi vill göra och lite som vi måste göra. Vi får se vart prioriteringen lutar sig sedan. Men än, en sådan lugn helg då vi tar dagen som den kommer.

Nu dricker jag kaffe och kollar spindelfobi på TV. Inte för att jag har spindelfobi, men jag kanske kan få lite tips på hur man botar fobi. Min ormfobi då.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0