Immunförsvaret, var är Du?

Usch! Idag kommer jag inte ens upp ur soffan. Hur jag tog mig till soffan är ett annat mysterium. Jag vet att jag sov i sängen inatt i alla fall. Jag förstår inte detta. Jag blir aldrig så här sjuk. Och jag menar verkligen ALDRIG. Förutom när jag har magsjukan. Men detta är en förkylningen, och ingen dålig sådan heller. Den släpper inte. Huvudvärk, nästäppa, snor, slut i kroppen. Förmodligen ingen feber, det får jag aldrig ändå. Men usch för detta. Var är energin? Eller, dum fråga. Sork har den. Sork verkar inte ett dugg sjuk, detta lilla näbbdjur sprattlar som bara den, och det är en fantastisk känsla. Förhoppningsvis mår sork bra. Det är ju det man oroar sig mest för, men så länge knodden håller igång är jag lugn.

Senare idag tänkte jag slänga ut lite mer om min graviditet, hur jag mår, vad jag tänker på osv. Och inte om min förkylning. Kan vara bra med omväxling ibland. Så kika in senare ifall ni känner för det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0