Livlig liten krabat.

Soolen, vi vill att du ska komma tillbaka! - Min önskan idag.

God morgon. Jag gick upp för någon timme sedan (ifall ni ville veta). Nu går diskmaskinen varm, kaffet smakar ljuvligt och jag mår bra. Det är en livlig krabat i min mage idag och nu börjar jag förstå vad mina vänner menar med att de saknar magen efter att bebis kommit ut. Detta är ju bara SÅ mysigt.

Igår kväll kom sorks kusin förbi och som vanligt för att göra mig omtyckt gav jag honom min Iphone. Talking Tom-appen är så fantastiskt rolig, tycker både jag och barn. Så nu har jag förhoppningsvis höjts i denna sexårings ögon.

Senare gick vi till svärmor och blev bjudna på middag. Lyx!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

God morgon :)

Jag gick också upp tidigt i dag, sov bara 3 timmar men ajja får väl sova lite sen på dagen.

Här är faktiskt soligt, så härligt det känns:) hoppas solen kommer tillbaka till er med.



Hihihi min bebis sparkar också hela tiden, ibland så blir det jobbigt tycker jag men oftast mysigt, det är liksom som att den vill säga Halllååå jag är vaken bara så du vet!



& Talking Tom appen är en hit hos min systers lille son också, ungar verkar gilla den, så du blir nog populär där :))



Ha en mysig dag i dag/Kramis

2011-03-24 @ 08:31:55
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0