Jag är ganska bra på att sysselsätta mig i alla fall.

Så, då har jag diskat, fikat med mamma, läst ut en bok, plockat undan (lite), bryggt kaffe, kört in lillebror till byn och även hunnit vila lite. Tror ni jag hann med duschen? Såklart inte. Vem prioriterar hygien i det här samhället? Nåja, mamma får sova bredvid en smutsig dotter inatt. Jag duschar imorgon istället. Och imorgon ska jag och lillebror tömma lägenheten på lite grejer. Skönt! Dessutom ska jag träffa Evelina som ÄNTLIGEN är hemma ifrån Spanien igen. Det ska bli sååå fantastiskt roligt! Som jag har längtat. Så, imorgon blir en dag fylld med sysslor. Me like.

Nu däremot skall det varvas ner och sedan är det läggdags för mig och sork. Sork är förövrigt väldigt aktiv idag. Kört gymnastikpass hela långa dagen. Det gillar vi. Då kanske vi kan få sova lite inatt istället.

Men nu: mot morgondagen. Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0