Jag avskyr att hitta rubriker. Förmodligen för att jag aldrig lyckas så bra.

Idag kommer min älskling! Angelika, det vet ni ju vid det här laget. Det ska bli så mys. Hon och jag har ju alltid femtioelva olika saker att prata om. Egentligen borde hon och jag hyra en stuga, långt uppe i skogen, där ingen annan finns och bo där i åtminstone en månad. I alla fall om vi skulle ha en chans att hinna prata om allt som vi, ja, pratar om.

Eftersom jag kommer ägna mesta av tiden åt henne idag, så kommer det att poppa upp ett förinställt inlägg senare. Sanningen om hur mitt liv ser ut just nu. Ifall ni är intresserade. Inget i superdetalj, men så ni kanske hänger med lite i vad som händer i mitt liv. Det händer, även om det inte verkar så, rätt så mycket. Och det ska ni få ta del av senare.

Nu dusch, lite mer kaffe och sedan vila innan my love kommer.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: angelika

<3<3<3 älskar dig

2011-05-04 @ 11:33:49
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn ögonskuggapalette!

Så klart är det intressant!:)

Ha en trevlig onsdag!<3

2011-05-04 @ 13:03:24
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0