Pjuh, vad duktig jag är!

Vilken dag, säger jag bara. Jag har verkligen känt på hur det är att vara höggravid idag. Jag har varit alldeles för varm, kissnödig, ryggont, uttråkad, stressad, hungrig och huvudvärk på en och samma gång. -Jo, jag lovar. Men nu mår jag bra igen (minus ryggen då). Jag satt och väntade på lillasyster när hon provade klänningar till skolavslutning och hon hittade en så fin klänning. Den passade henne som handen i handsken!

Sedan försökte vi bota mitt ryggont genom att äta Mc Donalds-mat, men det fungerade inte. Men väl värt försöket. Nu har jag fyllt i allt till Försäkringskassan, så det ska skickas in imorgon. -Och deras blanketter är inte de enklaste, så jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Även fyllt i andra viktiga papper och pysslat och donat så jag känner att jag faktiskt gjort något vettigt idag. Det enda icke-vettiga jag gjort idag är att inte svarat på sms. Men tänkte sätta mig och göra det nu. Eller ja, jag har en sak till jag måste fixa men efter det, då ska jag svara sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0