Lillanna, det är jag, det.

Eftersom mitt liv nyss kraschat, vill jag börja om. Börja om med allt, inklusive bloggen. Jag har bloggat sedan 2006 och kommer inte ifrån det. Jag gillar att skriva av mig.

Lillanna är ju mitt namn. Alla vet liksom vem Lillanna är, och så ska det vara. Därför tänkte jag att det är ett bra namn på bloggen. Man tröttnar ju liksom inte på det, det är ju jag!

Egentligen börjar inte mitt nya liv förrän i november, när jag kan flytta ner till Blekinge igen, men små förändringar kan man ju börja med i alla fall.

Jobbet som jag har nu slutar sista oktober och då flyttar jag ifrån Småland. Just nu är mitt liv upp och ner. Det enda som är stabilt, roligt och meningen med att gå upp på morgonen är jobbet. Jag älskar mitt jobb på ett behandlingshem för psykiskt sjuka/instabila människor. Jag brinner för det. Jag söker jobb som en galning nere i Blekinge, men vi får väl se vad det blir av mig. Förhoppningsvis kommer jag kunna skriva av mig bättre i denna blogg än vad jag kunde i min förra.

Välkomna till min blogg och hoppas ni kommer trivas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0