Bilen är packad och klar för avfärd. Imorg...

Bilen är packad och klar för avfärd. Imorgon bär det av mot Blekinge. Tänka sig, jag flyttar tillbaka till den lilla håla som jag för tio år sedan hade gjort vad som helst för att lämna för den stora världen. Småland kommer för alltid finnas i mitt hjärta. Det känns som att det är Småland som gjort mig till den jag är idag. Jag har hittat mitt drömjobb, blivit klar med den treåriga utbildningen som jag alltid velat gå, gått igenom väldigt dåliga och väldigt bra perioder och funnit oslagbara vänner för livet! Småland kommer som sagt alltid finnas i mitt hjärta och för mina Smålänningar står min dörr alltid öppen, always. Dock betyder det mycket att flytta hemåt igen, tillbaka till mina rötter. Ett nytt år väntar runt hörnet, och om ni bara visste vad det innebär för mig! En helt ny kula ska börja rullas och jag lovar er, det blir en fantastisk resa! Nog med allt sentimentalt. Nu ska jag mysa ner mig i soffan, sen är det snart sovtajm. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Skönt att ha dig hemma i gangsterbyn :D

2010-12-20 @ 22:51:14
URL: http://www.fuglypeace.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0