Facebook, självskada?

Kvällen har till största del spenderats på den tråkiga sidan Facebook. Om den nu är så tråkig, vad gör jag där? Varför kan inte jag och Nina umgås på ett normalt sätt? Varför umgås vi via datorerna när vi sitter på varsin sida bordet? Nåja, Facebook är tråkigt ändå. Jag vill faktiskt påstå att detta beteende är en ny form av självskadebeteende. Jag mår inte särskilt bra av att sitta framför en dator hela kvällen. Men visst, det ger många skratt när jag och Nina håller på, och skratt förlänger ju livet, säger dem, så när jag tänker efter kanske det ändå inte är självskade. Detta blev krångligt. Jag fick i alla fall en uppmaning innan. Så här löd den:


Så, passa er!


Kommentarer
Postat av: Saara

Fb är fan helt sjukt... den som kom på det var inte dum.. :P

2010-12-09 @ 11:35:55
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0