Smaskigt.

Gaah. Nu har jag inte bloggat på mer än ett dygn. Jag. Får. Liksom. Abstinens. Får ni? Alltså av att jag inte bloggar. Det är så här, att antingen händer det femtioelva saker samtidigt, så jag får ont om tid att blogga. Eller så händer ingenting alls, och då blir jag osäker på vad jag ska skriva.

Det har hänt väldigt mycket runt omkring mig, men inget sådär konkret liksom. Vad skriver man då? Det är mitt i-landsproblem för tillfället, vilket är ditt?

Någonting som jag faktiskt kan dela av mig med är ju att jag har träffat någon. Jag träffar flera stycken* varje dag men denna någon gör mig extra glad, är inte som resten av befolkningen liksom. Ville ni veta det? Smaskiga detaljer, eller hur?





*Förtydligande: Nej, jag dejtar inte flera stycken på en gång. Jag träffar folk varje dag, men dejtar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0