Blekinge-Småland-Blekinge-Småland om och om igen.

God snöig lunch på er!

Idag ska jag bege mig till Småland igen, för att jobba en dag och imorgon åker jag tillbaka till mamma. Onödigt tänker ni, men jag har ett viktigt möte imorgon här nere som inte går att missa. Så på onsdag åker jag till Småland igen för att jobba resten av veckan. Jag kan inte påstå att det är så himla roligt att köra fram och tillbaka, och definitivt inte när man inte kan beräkna körtid pga vädret. Nåja, nu är det som det är. En månad till, sen efter nyår kommer jag befinna mig i Blekinge på heltid.

Men Skåne lockar lite. Kan ni hitta ett fint hus till mig där? Eller ja, jag kanske inte kan vara alltför egoistisk längre. Jag borde nog säga till oss. Vi är ju faktiskt två nu, det är ju inte så att jag dejtar ett spöke.

Men nu ska min mage få lite mat i sig, så den blir nöjd, sen packa en liten, liten övernattningsväska och sedan beger jag mig ut, i det vita vädret. Förmodligen hörs vi ikväll.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0