Får man det?

Gaah, suck & Blä. Nu börjar jag låta rosslig och hostig igen. Inte ett dugg roligt (dugg är det däremot ute kan jag lova, i mängder). Trött är jag med. Men jag hann inom apoteket igår och hämtade ut min hostmedicin. Förhoppningsvis ska den väl hjälpa. Dock har den inte visat några tecken på det än. Men i alla fall. Får man dricka efter att man tagit hostmedicin? (Vanligt vatten alltså, jag syftar inte på alkohol) Nina och jag hade en diskussion idag och hennes argument lät faktiskt riktigt vettiga. Att man ska vänta en stund eftersom hostmedicinen ska ju ta i "halsen/strupen" (jag är inte så bra på att komma ihåg vad allt heter, men ni fattar). Men det stod ingenstans. Men jag tycker ändå det verkar logiskt. Vad säger ni? Är jag den enda som inte tänkt på det viset?


Kommentarer
Postat av: Linus

aldrig tänkt på de...men de låter vettigt att inte dricka direkt efter...

2010-11-03 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0