Myskväll.

Ja, till och börja med så kan jag ju tala om att karma is still following me. Jag skrev ju i morse att jag blev klar tidigt och inte visste vad jag skulle göra, så spenderade lite tid på aftonbladet. När jag väl kom ut fick jag stå och skrapa bilrutor i säkert en tio minuter eftersom frosten satt stenhårt fast. Så jag kom nästan för sent ändå.

Nåja, efter jobbet idag har jag bara myst. När jag kom hem till Nina gjorde jag makaroner till mig själv, sedan tog jag ett bad, fixade med mitt café på facebook, Nina gjorde te och nu myser jag i soffan med barnen. Underbart.

Sedan drömmer jag mig bort på hemnet genom att titta på alla fina hus som finns där. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0