Sjuk. Igen.

Nu är jag sjuk. Igen. Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Jag borde gå på en sådan där hälsokontroll som Nina säger. Jag överväger att ringa till doktorn på måndag.

Jag fick gå från jobbet redan vid tolv idag. Körde hem till mamma. Vilket tog mycket längre tid än vanligt då jag fick stanna ett antal gånger och ta kräkpauser. Alltså, det där blev fel. Jag kräkte inte i bilen utan jag stannade, tog en paus och kräkte. Mysigt va? Jag tänkte att ni ville veta det.

Nåja. Planerat ska vi till mormor imorgon. Om jag slutar upp med detta beteende vill säga. Nu har jag kunnat få i mig lite mat och det är i alla fall tre timmar sedan jag kräktes sist. Vi får väl se hur det går. Men nu tänker jag krypa ner i soffan igen.

Krya på mig nu.


Kommentarer
Postat av: Linus

ush va tråkigt....krya på dej..

2010-11-04 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0