Supernöjd med hela dagen.

Idag har jag gjort en utflykt till lilla staden Karlshamn för att återuppta min och Matildas årliga julklappshandling (som inte blivit av på flera år). Jag hittade inte särskilt mycket, förutom världens bästa julklapp till mamma, hon kommer bli överlycklig. Kul! Men att jag inte hittade mer, gör inget. Jag fick ju träffa min barndomsvän och det är inte varje dag. Vi kommer inte ens ihåg när vi sågs senast, men roligt har vi när vi ses. Så jag är himla nöjd med dagen. Dessutom lekte jag och Prosit nyss "gömme". Jag gömmer mig och skriker: "Göööömme" och dunkar lite i golvet så anfaller Prosit. Himla roligt. Men han blev trött fort så vi la oss och kelade istället. Dagen kan alltså inte bli bättre än den nu varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0