Trötter.

Jag är helt slut. Jag orkar inte skriva mer idag. Tror jag. Möjligtvis via telefonen. Men jag har burit in de sista sakerna i bilen, inte så många, men ändå. Jag blev trött. Kom hem senare från jobbet. Har hunnit äta en goood middag bestående av lax, potatis och världens godaste sås som Nina lagat idag. Underbart. Men nu ska här slängas i soffan under en filt och bara vila. Med choklad.

På tal om choklad så är mitt chokladsug uppe i topp. Jag var sååå nära att köra inom affären och köpa men bestämde mig i sista sekund att "nej, jag ska klara mig tills imorgon". Vem har inte köpt choklad då? Nina såklart, så nu har hon förstört alltihop. Nu kommer jag sitta i soffan och vräka i mig choklad i mängder. Meeen det är ju så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0